SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ROZŁOGI"

   

PARTER:

POKÓJ NR 1 – DZIAŁ SPRAW LOKALOWYCH

  • Obsługa członków Spółdzielni i członków ich rodzin, tj. prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie prowadzonych spraw finansowych i opłat za lokale;
  • Wydawanie na zewnątrz na potrzeby sądu, banków, komorników, członków Spółdzielni zaświadczeń i informacji finansowo-księgowych dotyczących zajmowanych lokali;
  • Przyjmowanie wniosków o dofinansowanie opłat czynszowych;
  • Sporządzanie projektów umów dla najemców lokali użytkowych;
  • Naliczanie opłat dla lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży;
  • Naliczanie i realizowanie wszelkiego rodzaju bonifikat i ulg w opłatach czynszowych;
  • Prowadzenie rejestrów zużycia mediów dla lokali użytkowych ;
  • Rozliczenie kosztów CO, zimnej i ciepłej wody dla lokali użytkowych;
  • Windykacja zaległości w opłatach za lokale mieszkalne i użytkowe.

POKÓJ NR 3 – DZIAŁ TECHNICZNO -EKSPLOATACYJNY

  • Kontakt z Administratorem budynków.
  • Prowadzenie spraw dotyczących likwidacji szkód (np. zalania).
  • Przyjmowanie zgłoszeń o:
    • awariach,
    • stanie sanitarnym budynków,
    • estetyce terenów zielonych,
    • stanie technicznym ciągów pieszo-jezdnych,
    • awariach sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego,
    • stanie technicznym urządzeń na placach zabaw.
  • Przyjmowanie do wykonania odpłatnych drobnych usług i napraw.
  • Potwierdzanie wniosków o zameldowanie osób.
  • Przyjmowanie wniosków o udzielenie ulgi w opłatach z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. 
  • Przyjmowanie oświadczeń o ilości zamieszkałych osób w lokalu.

POKÓJ NR 5 – DZIAŁ SPRAW CZŁONKOWSKICH I MIESZKANIOWYCH

  • Przygotowanie i wydawanie zaświadczeń o członkostwie w Spółdzielni i przysługującym prawie do lokalu.
  • Przygotowanie i wydawanie zaświadczeń do kancelarii notarialnych, urzędów skarbowych, sądów wieczystoksięgowych oraz innych urzędów, banków itp.
  • Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem statusu lokali ze spółdzielczych lokatorskich na spółdzielcze własnościowe.
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie windykacji należności czynszowych.
  • Prowadzenie rejestrów członków Spółdzielni, ksiąg wieczystych, osób posiadających tytuł prawny do lokalu bez członkostwa Spółdzielni.
  • uzupełnianie wniosku o przyznanie lokalu komunalnego

Pobierz niezbędne druki...


POKÓJ NR 6 – DYREKTOR TECHNICZNY


POKÓJ NR 7 – SEKRETARIAT

  • 7a - GABINET PREZESA ZARZĄDU DYREKTORA SPÓŁDZIELNI

I PIĘTRO:

POKÓJ NR 1 i 2 – KSIĘGOWOŚĆ

  • Prowadzenie rozliczeń finansowych z członkami, a w szczególności rozliczeń związanych z uzyskaniem lub ustaniem członkostwa, uzyskaniem lub ustaniem spółdzielczego prawa do lokalu, zamianą mieszkań lub przekształceniu uprawnień do mieszkania z lokatorskiego na własnościowe;
  • Prowadzenie ewidencji wkładów mieszkaniowych i budowlanych;
  • Dokonywanie rozliczeń wkładów mieszkaniowych i budowlanych;
  • Wprowadzanie stanów wskazań urządzeń pomiarowych do bazy danych programu komputerowego;
  • Prowadzenie rejestrów zużycia mediów z podziałem na poszczególne budynki;
  • Rozliczenie kosztów CO, zimnej i ciepłej wody na członków Spółdzielni;
  • Udzielanie wyjaśnień członkom Spółdzielni o stanie rozliczeń ww. mediów;
  • Udzielanie pisemnych odpowiedzi na stawiane problemy w zakresie rozliczeń wkładów, opłat czynszowych i mediów;

POKÓJ NR 3 – GŁÓWNY KSIĘGOWY


Wyszukaj na stronie

Twoje Konto Mieszkańca

Zaloguj się
do swojego konta w systemie.

 ZALOGUJ SIĘ

Informacje kontaktowe

Spółdzielnia Mieszkaniowa
"ROZŁOGI"

ul. Lazurowa 14
01-315 Warszawa

NIP 525-001-29-17

Sekretariat/Fax: 22 664 58 60
Dział techniczny: 22 665 37 55

Nr konta bankowego:
17 1020 1185 0000 4502 0012 8538

Godziny otwarcia spółdzielni

Poniedziałek 800-1600
Wtorek 800-1600
Środa   dzień bez
                interesanta

800-1600
Czwartek 800-1800
Piątek 800-1400

Godziny otwarcia kasy

Poniedziałek kasa nieczynna
Wtorek 900-1200
Środa kasa nieczynna
Czwartek 1400-1700
Piątek kasa nieczynna